sobota, 23 listopada 2013

MANIKIUR CZARNO-SREBRNY

Zainspirowana zbliżającymi się Świętami i Sylwestrem postanowiłam wyczarować na paznokciach coś eleganckiego i w ciemnych odcieniach. Wybór padł na kolor czarny i srebrny, bo są one uniwersalne i pasują prawie do każdej kreacji. Jeśli chodzi o rodzaj zdobienia to postawiłam na motyw trójkąta, który podobno ostatnio jest bardzo modny (przeczytacie o tym w najnowszym numerze Flesza- są tam także dwie strony zdjęć z tego typu manikiurami). Do wykonania użyłam lakierów: Avon golden twilight, Avon mosaic mica (pękający na paznokciach). Na bazę wybrałam oczywiście Eveline SOS, a na top Eveline płynne szkło.

Jak Wam się podoba? Uważacie, że ten manikiur nadaje się tylko na większe wyjścia, czy wybrałybyście go na co dzień?







6 komentarzy:

  1. bardzo ładny, elegancki manikiur! życzę dalszych sukcesów, bo na pewno będę tu teraz zaglądała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny! :).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przecudowny! ( jak Ty hehe)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mam pytanie co do tych paznokci w panterkę czemu nie mogę zrobić regularnych ciapek :D Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zrobić regularne, też będzie dobrze:))) Ja tego nie robię, bo czy pantera ma na swojej skórze każdą ciapkę identyczną? Nie bardzo. Próbuję po prostu wzorować się na oryginale:)

      Usuń