wtorek, 10 września 2013

MÓJ DZIENNY MAKIJAŻ

Chyba większość z Was ma tak, że jeśli uprze się na jakiś makijaż to robi go przez wiele dni. Ja tak właśnie teraz mam dlatego ostatnio mój dzienny makijaż codziennie wygląda tak samo. Dzieje się tak dlatego, ponieważ odkryłam, że wygląda delikatnie, fajnie podkreśla oko i przede wszystkim szybko się go wykonuje. W roli głównej w tym makijażu występuje diamentowa konturówka do oczu Avon Sugar Plum oraz poczwórne cienie do powiek Avon Pink Sands. I tu zanim pokażę Wam zdjęcia, chciałabym pochwalić tę konturówkę. Ma świetną konsystencję, trzyma się cały dzień i rzeczywiście ma drobinki, które błyszczą i pięknie rozświetlają oko. Zachwycona nią zamówiłam jeszcze jedną w innym odcieniu. Naprawdę polecam!
Zdjęcia poniżej będą prezentować wykonanie makijażu krok po kroku.

1. Konturówka

2. Poczwórne cienie


3. Przed przystąpieniem do makijażu:


4. Na wstępie nałożyłam bazę pod cienie Avon:


5. Kolejno położyłam najjaśniejszy cień z paletki na całą powiekę:


6. Wykreśliłam kreskę na górnej i dolnej powiece:


7. Nałożyłam najciemniejszy cień z paletki na załamanie powieki:


8. Na  koniec: tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie oraz korektor pod oczy L'oreal True Match.



Czy Wy też macie swoje ulubione dzienne makijaże?

4 komentarze:

  1. Ja praktycznie cały czas tak samo się maluję :D. Pomału mój makijaż robi się moją drugą skórą :P. Twój jest śliczny <3.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo delikatny, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń