poniedziałek, 2 września 2013

METODA ONE STROKE- PIERWSZE PODEJŚCIE

Witajcie! 
Nie wiem, czy słyszeliście już o metodzie zdobienia paznokci, która nazywa się ONE STROKE?
Początkowo była ona wykorzystywana w malarstwie, ale ostatnio stosuje się ją podczas zdobienia paznokci. Dzięki niej można uzyskać różne wzory: kwiaty, liście, motyle itp. Do wykonania potrzebne nam są na pewno akrylowe farbki oraz pędzelki. Na początek wystarczy płaski do rysowania płatków, liści, kwiatów i cieniutki (liner) do robienia obrysów. Technika polega na nałożeniu na pędzel dwóch różnych kolorów (najlepiej jeden jasny drugi dużo ciemniejszy) i wykonaniu odpowiedniego ruchu w celu stworzenia wybranego przez nas wzoru. W internecie można znaleźć wiele filmików. Ja najpierw oglądnęłam parę z nich, a później przystąpiłam do pracy. Na wstępie nałożyłam odżywkę Eveline SOS, kolejno malowałam kwiatki, a na samym końcu pokryłam paznokcie top coat'em (napiszę o nim niebawem).  Przyznam, że jak na pierwszy raz jestem z siebie dumna:)
A co Wy o tym sądzicie?

Dla chętnych filmiki do obejrzenia:



Linki do produktów na allegro, w które się zaopatrzyłam:

I moje paznokcie:





6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej metodzie, i chętnie sama bym spróbowała coś wyczarować u siebie :D. Ślicznie wyszły Twoje pazurki <3.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej metodzie, ale zdobienie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paznokcie! Ja niestety nie mam zdolności w ich malowaniu :(

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę cierpliwości i ćwiczeń i na pewno by Ci się udało:)

      Usuń
  4. Pierwszy raz o tym czytam ;) Bardzo ciekawa metoda, pobawie się tym ;)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja o tym słyszałam, nawet sobie to robiłam, ale nie podoba mi się. ;) Ale fajnie, że dałaś o tym temat, bo jest to coś nowego.
    Obserwowanie za obserwowanie ? Komentarz za komentarz ? Ja już. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń