niedziela, 29 grudnia 2013

SYLWESTROWE PROPOZYCJE MANIKIURÓW

Witajcie!
Święta, Święta i po Świętach, więc nadszedł czas na przygotowania do Sylwestra. Wiele z Was zastanawia się nad wyborem lub ma już wybraną sukienkę, buty, torebkę. W kolejnym kroku należałoby wybrać także makijaż i manikiur, dlatego dzisiaj post z propozycjami manikiurów. Wykonałam ich sporo, ponieważ zdaję sobie sprawę, że każda z Was ma inny gust i dobiera zdobienie do swojej kreacji. Zapraszam do oglądania, wybierania i komentowania!

1. Manikiur w czerwieni z dodatkiem błyskotek ( lakiery:  dwa razy Lovely):



2. Czyste złoto (lakier Wibo):



3. Złoto i kwiaty wykonane metodą ONE STROKE (lakier Wibo i farbki):



4. Złoto i patyczaki (lakier Wibo i patyczki):


5. Złoto i mieniąca się kolorami tęczy piaskowa czerń (lakiery: dwa razy Wibo):



6. Piaskowa czerń i gwiazdki (lakier Wibo i gwiazdki Inglot):


7. Pękające srebro na czarnym podkładzie (lakiery: dwa razy Avon):


8. Mat i błysk oraz kropki (lakiery: Inglot i Wibo):




A tu lakiery i inne produkty, które użyłam do wykonania zdobień:



Jak Wam się podobają moje propozycje?

PS1: Zachęcam również do obejrzenia wcześniejszych moich manikiurów, bo wiele z nich również nadaje się na sylwestrowe wyjście:)
PS2: Przez remont, a później niedziałający internet zaniedbałam wpisy na blogu. Na szczęście wszystko wróciło do normy i obiecuję znów regularnie zamieszczać posty.

1 komentarz:

  1. Wow, ile propozycji ! :o mnie najbardziej podoba się 5 i 6 :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń