środa, 14 maja 2014

FIOLETOWY MAKIJAŻ Z ZIELONĄ KRESKĄ

Nie przepadam za kolorem fioletowym- w mojej szafie nie znajdzie się żadna część garderoby w tym kolorze. Podobnie jest z makijażem- rzadko sięgam po takie odcienie. Skoro jednak taki kolor jest w mojej ulubionej paletce Ruby Rose (o niej TUTAJ), postanowiłam dzisiaj spróbować wykonać makijaż z jego użyciem. Dolną powiekę zaakcentowałam zielonym cieniem. Ostatnio kolorowa kreska na dolnej powiece jest bardzo modna. Polecam! Całość wyszła jak dla mnie bardzo ładnie. Może przekonam się do tego koloru i częściej będzie gościł na mojej powiece. 
A Wy co sądzicie?





1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja brązowa tęczówka przy takim makijażu :) Fajnie wycieniowałaś ze sobą cienie, jednak zabrakło mi troszkę roztarcia granic makijażu.

    OdpowiedzUsuń