czwartek, 26 czerwca 2014

DRUGI RAZ NIEBIESKI- AKCJA KOLOROWANIE

Kto czytał ostatnich kilka postów ten wie o akcji, w której postanowiłam wziąć udział. Jako, że poczułam niedosyt po zamieszczeniu posta z niebieskim makijażem, postanowiłam zamieścić jeszcze jednego. Tym razem użyłam paletki Neon Eye Box (niestety cienie nie kryją zbyt dobrze i nie są napigmentowane tak jak powinny). Mimo tego uważam, że makijaż wyszedł całkiem nieźle i lepiej się w nim czuję, niż w tym pierwszy.
A wy co uważacie? Lepszy, czy gorszy niż ten pierwszy?




5 komentarzy:

  1. Hmm, chyba bardziej ten, z dwóch względów - jestem fanką kresek, a po drugie - ten kolor jest hipnotajzing! :) Uwielbiam takie odcienie i wybaczyłabym nawet słabą pigmentacje, bo kolor marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Kochana, możesz sobie usunąć weryfikację obrazkową, będzie się lepiej/łatwiej komentować, bo takie ślepce jak ja mają z tym problem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszło :0 Sama chciałam wziac udział w tej akcji ale niepotrafię malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dałabyś radę! Warto spróbować i nie poddawać się przy pierwszych niepowodzeniach:)

      Usuń