środa, 2 lipca 2014

ŻÓŁTY MAKIJAŻ- AKCJA KOLOROWANIE

I nadszedł kolejny tydzień akcji kolorowanie (dla niewtajemniczonych szczegóły TUTAJ), w której biorę udział- czas na żółty. Niestety nie jestem fanką tego koloru w makijażu- nie czuję żeby było mi w nim dobrze i dlatego w dalszym ciągu nie przekonałam się do tej barwy na powiece. Gdy patrzę na te zdjęcia to oko wygląda mi na zmęczone. Zdecydowanie nie jest to mój kolor. Mimo tego zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na oceny:) 




Makijaż wykonałam przy pomocy paletki Neon Eye Box.

2 komentarze:

  1. Oj mam podobne zdanie na temat żółci - również się do niej nie przekonałam u siebie, choc u innych mi się podoba. Podglądając makijaze innych dziewczyn biorących udział w akcji stwierdziłam, że wygląda dośc ciekawie i od czasu do czasu można zaszalec z żółcią na oku :)
    P.S. Super odcień żółci u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń