środa, 2 października 2013

KRATKA

Na wstępie chciałam Was przeprosić za to, że ostatnio posty pojawiają się w większych odstępach czasowych. Niestety zaczął się rok szkolny i mam trochę więcej pracy oraz obowiązków, niż w wakacje. Obiecuję, że postaram się nie robić tak dużych przerw:) Mimo wszystko mam nadzieję, że będziecie tu dalej zaglądać i komentować. Blog to dla mnie odskocznia od codzienności. Bardzo lubię zamieszczać dla Was nowe wpisy. Dzisiaj manikiur kratka:) Jako podkładu użyłam lakieru Avon City Navy, a kratkę zrobiłam zwykłym białym lakierem Lucky 302. 
Jak Wam się podoba to zdobienie?





8 komentarzy:

  1. Zdobienie fajne :)
    Mam takie pytanie, czy planujesz umieszczać jakieś filmiki/opisy przedstawiające krok po kroku jak zrobić np. one stroke? :D Myślę, że dzięki temu nam - czytelniczkom Twojego bloga - byłoby łatwiej zrobić coś takiego na swoich paznokciach ;)
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, planuję:) Muszę tylko kupić sobie jakiś statyw do aparatu, żeby stał on statecznie na miejscu podczas filmowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kratka! Wszystko tak ładnie i precyzyjnie wykonane :) Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie bardzo ładne, dodałabym tylko jeszcze jedną warstwę ciemnego lakieru na pozostałe paznokcie - żeby nie prześwitywał tak jak widać na drugim zdjęciu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezłe cizia, niezłe

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje talentu! :O

    OdpowiedzUsuń