sobota, 26 października 2013

WIBO GLAMOUR SAND

Wyjątkowo zamiast konkretnego zdobienia na paznokciach postanowiłam pokazać Wam moje paznokcie, które pomalowałam lakierem wibo nr 4. Na opakowaniu znajdziemy informację: "efekt brokatowego piasku". Rzeczywiście taki właśnie osiągnęłam. Oprócz wizualnego efektu, piasek odczujemy także dotykając powierzchni paznokcia:) Spodobały mi się także mieniące drobinki. W ofercie znajdziemy kilka odcieni, a i cena jest przyzwoita (ok 8zł). W ramach przypomnienia: piaskowy lakier przedstawiałam Wam również TUTAJ.

Podoba Wam się? Zrobiłybyście sobie taki?






6 komentarzy:

  1. Do całościowego efektu kolor czerwony jest zdecydowanie lepszy:)
    Jeżeli chodzi o ten lakier ( osobiście uzywam PAESE 324, mieni się tylko pod srebrny brokatowy, bez zadnych odcieni innej skali barw ) to idealny do ,,podkoloryzowania'' czegokolwiek:) pasuje teoretycznie do wszystkiego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba :) myślę nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bo długo się utrzymuje:) ja dałam na górę jeszcze top coat Eveline płynne szkło.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Muszę się za nie wziąć w końcu, ale boję się, że to nie wypali:( Nawet wiem już o czym będzie pierwszy filmik.

      Usuń
    2. Na pewno wypali! Już nie mogę się doczekać.

      Usuń