poniedziałek, 22 lipca 2013

LOVELY BALTIC SAND

Czy widziałyście już w Rossmanie nowe lakiery Lovely Baltic Sand? Ja ostatnio natknęłam się na nie i nie omieszkałam zakupić jeden z nich. Nie miałam zbyt dużego wyboru, bo były tylko trzy odcienie, ale wszystkie były naprawdę ładne i żywe. Lakier świetnie rozprowadza się na paznokciu i już w zasadzie po pierwszej warstwie dobrze kryje. Schnie bardzo szybko i trzyma się długo- w czasie pisania tego posta minęło 5 dni odkąd mam go na paznokciach i nie widać żadnych odprysków. Prędzej chyba zmyję go, bo mi się już znudzi niż z uwagi na odpryski;p Kupując ten lakier byłam ciekawa, jaki efekt osiągnę na paznokciach. Powiem szczerze, że byłam zaskoczona, bo nie sądziłam, że uzyskam tak ciekawą fakturę. 
Macie może któryś odcień tego lakieru? Podoba Wam się ten manikiur?







1 komentarz: