niedziela, 14 lipca 2013

OLIWKOWY MAKIJAŻ

Dzisiaj w poście oliwkowy makijaż w kilku krokach. Do jego wykonania użyłam paletki Ruby Rose (pisałam o niej TUTAJ ), tuszu Maybelline Colossal Volume oraz bazy pod cienie Avon. No to zaczynamy:

1. Oko po nałożeniu bazy pod cienie.


2. Wybranym, oliwkowym cieniem pomalowałam obie powieki.



3. Wybranym, jasnym cieniem podkreśliłam przestrzeń pod łukami brwiowymi, wewnętrzną część oka oraz roztarłam granice między cieniami.



4. Wybranym, ciemnym, grafitowym cieniem podkreśliłam część dolnej powieki oraz zewnętrzną część górnej powieki. 



5. Na koniec rzęsy wytuszowałam maskarą. I makijaż gotowy:)


PS: Lubicie makijaż w kolorze oliwkowym, czy raczej rzadko zdarza się Wam taki robić?



1 komentarz:

  1. Bardzo ładny :)). Ja nigdy nie miałam na sobie oliwkowego koloru :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń