piątek, 5 lipca 2013

HAWAJSKI MAKIJAŻ

Witajcie!
Dziś mam dla Was hawajski makijaż. Lato w pełni, pogoda cudowna, więc zapragnęłam nałożyć na powieki bardziej wyraziste i kolorowe odcienie. Tym razem nie użyłam mojej paletki Ruby Rose, ale inną firmy Neon Eye Box, którą kupiłam przedwczoraj za 20zł w osiedlowej drogerii. Kolory znajdujące się w niej są bardzo żywe, a śmiejące buźki patrzące na mnie sprawiły, że od razu chciałam ją mieć! 
Ale przejdźmy już do samego makijażu. Na początek nałożyłam na powieki bazę pod cienie Avon i żółty cień zaczynając od wewnętrznej części powieki.


Kolejno wybrałam cień zielony i położyłam jako kolejny kierując się ku zewnętrznej części oka. 


Pomarańczowy odcień naniosłam w zewnętrznej części powieki, a granice między wszystkimi trzema kolorami roztarłam palcem.


Linię pod brwiami i w wewnętrznym kąciku oka podkreśliłam perłowym cieniem z paletki Ruby Rose, a rzęsy wytuszowałam maskarą Maybelline Colossal Volume.




Jak Wam się podoba? Malujecie się czasem takimi kolorami, czy to dla Was zbyt odważne kolory?




2 komentarze:

  1. Fajnie wycieniowane :) ładnie, kolorowo, choć dla mnie kolorki trochę blade/mało napigmentowane...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wierzę, że uczy mnie Pani matematyki, czemu nie kosmetologia, makijażystka? od września zacznę przyglądać się Pani o wiele dokładniej;D

    OdpowiedzUsuń