czwartek, 11 lipca 2013

GAZETOWE PAZNOKCIE

Witajcie!
Dziś mam dla Was manikiur, który pewnie niejedna z Was widziała, a już na pewno prawie każda o nim słyszała. Do jego wykonania potrzebujemy:
-gazetę
-biały lakier
-bezbarwny lakier
-nożyczki
-perfumy, spirytus lub wódkę (ale nie do picia;p)

A teraz instrukcja wykonania:

1. Malujemy paznokcie białym lakierem i czekamy około godziny, żeby spokojnie podeschły.
2. Tniemy gazetę na kawałki (takie żeby każdy z nich przykrył nasz dany paznokieć)
3. Moczymy paznokieć przez kilka sekund w kieliszku z alkoholem (lub pryskamy go perfumami) i przykładamy gazetę literami do paznokcia.
4. Trzymamy gazetę przy paznokciu i mocno ją dociskamy przez kilkanaście sekund.
5. Powtarzamy czynność na wszystkich paznokciach.
6. Malujemy wszystkie paznokcie bezbarwnym lakierem.

Mój manikiur wykonywałam po raz pierwszy i literki wyszły trochę blado. Nauczka dla mnie na przyszłość, że jednak trzeba dłużej dociskać tą gazetę do paznokcia. Mnie oczywiście się spieszyło, bo jestem w gorącej wodzie kąpana, ale Wy dziewczyny nauczone moim doświadczeniem róbcie to powoli:)







3 komentarze:

  1. świetnie prowadzony blog! jestem pod wielkim wrażeniem! może w przyszłości jakieś video wpisy? pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już o tym myślałam i w najbliższym czasie na pewno pojawi się jakieś video:)

      Usuń
  2. Zdobienie gazetowe jest świetne !! :)

    OdpowiedzUsuń