sobota, 22 czerwca 2013

CUDOWNA ODŻYWKA DO PAZNOKCI

Swój pierwszy post postanowiłam poświęcić odżywce Eveline SOS do kruchych i łamliwych paznokci. Dzięki niej moje paznokcie stały się mocne, twarde i nie rozdwajają się. Zaczęłam jej używać około rok temu i od tamtego czasu polecam go każdej dziewczynie, która ma problem z paznokciami i patrzy z zachwytem na moje. 
Cena: ok 11zł (dostępna np. w Rossmanie)

Producent podaje na opakowaniu następujący sposób użycia:

Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa dogłębnie penetruje paznokieć, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie płytki.

Ja jednak nie stosuje jej według tych zaleceń, ponieważ lubię mieć pomalowane paznokcie w kolorze. Tak więc robię tak: 
Przy każdym malowaniu paznokci daję dwie warstwy tej odżywki jako podkład pod lakier. Nie osłabia to jej działania, lakier także trzyma się normalnie, a przy tym nasze paznokcie z dnia na dzień stają się coraz twardsze. 
Naprawdę polecam!       

PS: Czy któraś z Was używała tej odżywki? 


4 komentarze:

  1. Mam top coat z Eveline i jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego z miłą chęcią wypróbuję tej odżywki :)).

    P.S. Witaj w świecie blogów!

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka naprawdę rewelacyjna - też jej używałam, ale teraz używam z tej samej serii tylko, żę "paznokcie mocne i lśniące jak diament". Moim zdaniem również godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy zauważyłaś jakies skutki uboczne stosowanie tej odżywki?
    ja używam ''Maksymalny wzrost paznokci'' i uważam, za godną polecenia:), ale na Wizażu cztałam, ze u niektórych wystąpiły skutki uboczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, ale rzeczywiście czytałam różne opinie na temat tej odżywki. Uważam, że każdy powinien wypróbować i sam ocenić. Niemniej jednak poleciłam ją już co najmniej dziesięciu osobom i nie słyszałam od żadnej z nich o skutkach ubocznych:)

      Usuń