niedziela, 23 czerwca 2013

DELIKATNY MAKIJAŻ W RÓŻACH

Witam dziewczyny!
Dziś przedstawiam Wam mój delikatny makijaż w różach. Zajmuje niewiele czasu, a przy tym prezentuje się bardzo naturalnie.




Żeby powiedzieć, jakich kosmetyków użyłam to znów muszę zrobić małą reklamę;p Otóż jakiś czas temu zaopatrzyłam się na allegro w według mnie rewelacyjną paletkę do makijażu Ruby Rose 88 kolorów. Kosztowała naprawdę niewiele (27zł), a używam jej do każdego makijażu. Cienie nakładam na sucho lub mokro w zależności od tego jakiego chce nasycenia koloru. Tutaj wykorzystałam trzy kolory z tej palety: jasny róż, ciemny róż i grafit (na sucho). Użyłam także bazy pod cienie firmy Avon, a rzęsy wytuszowałam maskarą  Maybelline Colossal Volum Express.

PS: Ma któraś z Was tę paletkę?

2 komentarze:

  1. ja posiadam paletkę Ruby Rose również z allegro, jednak mam mniej kolorków. 18 chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo 88 kolorów za 27 zł to naprawdę niewiele :). Śliczny makijaż :*.

    OdpowiedzUsuń