poniedziałek, 24 czerwca 2013

LAKIER CZERWONY MATT

Witajcie!
Dziś mam dla Was manikiur wykonany matowym lakierem Inglot 382. Żeby nie było zbyt drapieżnie dodałam białe kropeczki na dwóch paznokciach. Lakier kosztuje 20zł, ale uważam, że jest wart swojej ceny. Mam już trzy kolory tej firmy i ciągle kupuje następne, gdyż po raz pierwszy lakier trzyma mi się na paznokciach około 6dni. Miłego dnia dziewczyny! 



PS1: Dziękuję za miłe komentarze i mam nadzieję, że będziecie zaglądać tu częściej:) Jestem na etapie w którym z każdego wyświetlenia cieszę się, jak dziecko:)

PS2: Używałyście już lakierów Inglot matt?

4 komentarze:

  1. Piękny lakier! Muszę się koniecznie w taki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzać matowcy lakierów z Inglota, ale mam jeden lakier niebieski z tej firmy i bardzo go lubię :) a ogólnie to mam świra na pkcie cieni do oczu Inglot ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam cieni, ale skoro Ty masz świra to sama muszę wypróbować:)

      Usuń
  3. Ona ma taki uroczy uśmiech.. mmm, te jej różowe niczym jeszcze niedojrzałe róże usta .. Ten jej delikatny nos, idealnie proporcjonalny, jak z porcelany. POliczki różowiutkie, i brązowe oczy, w których kryje się jej prawdziwe piękno.. i ten jej hełm, piękny, niczym wianek I te odważne paznokcie mrauuu ...CHYBA SIĘ ZAKOCHAŁAM NIC

    OdpowiedzUsuń