środa, 26 czerwca 2013

MAKIJAŻ W POPIELACH

Witajcie!
Dzisiaj miałam zawrót głowy w pracy, ale rano przed wyjściem zdążyłam zrobić fotki i dlatego mogę Wam zamieścić nowy post:)  Makijaż w popielach wykonałam nakładając na sucho cienie z paletki Ruby Rose, o której pisałam w drugim poście. Użyłam cieni białych i ciemnopopielatych. Całość trzyma się idealnie dzięki bazie pod cienie Avon. Do tego rzęsy wytuszowałam maskarą Maybelline Colossal Volume Express




W kolejnych postach zobaczycie jak zachowują się te cienie na mokro:)
PS: Co sądzicie o tym makijażu?

7 komentarzy:

  1. ,, Autor: Paulina Kraków o 04:52 '' czasami też trzeba się wyspać albo sprawdzić sprawdziany uczniów;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mam złe godziny ustawione na tym blogu i nie mogę sobie z tym poradzić:/

      Usuń
  2. Czy byłaby jakakolwiek szansa (w kolejnych wpisach) na efekt ,, przed '' i ,, po '' w formie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że chodzi Ci o to żebym pokazywała jak robię makijaż krok po kroku?

      Usuń
    2. Też świetny pomysł! Ale tłumacząc dokładniej powyższą wypowiedź... chodziło mi o zdjęcie 1. ,, na czysto '' i 2. właśnie już w pełnym makijażu i jak zawsze rewelacyjny wpisik! Ale sądzę, że makijaż krok po kroku byłby nawet lepszy. :)

      Usuń
    3. Okej przy następnym makijażu tak właśnie zrobię:)

      Usuń
    4. A nowy wpis mam nadzieję już 28.06 :)

      Usuń