sobota, 29 czerwca 2013

NIEBIESKI MAKIJAŻ

Witajcie!
Jak obiecałam tak wrzucam;p Dziś makijaż w odcieniach niebieskiego. Idealny do jeansowych zestawów ubrań oraz do bardziej elegantszych kreacji. No to po kolei:

1. Zdjęcie przed:


2. Zdjęcie po nałożeniu bazy pod cienie Avon:


3. Wybrany kolor nakładałam na mokro:


4. Po nałożeniu prezentowało się to tak:


5. Jasny kolor nakładałam na sucho pod brwiami i w wewnętrznej części oka. 
Przy okazji rozcierałam granice między kolorami.


6. Efekt po nałożeniu i roztarciu:


7. Następnie grafitowy cień położyłam na sucho na dolną powiekę i na zewnętrzną część oka.





8. Na sam koniec wytuszowałam rzęsy maskarą Maybelline
I koniec makijażu:



PS: I jak Wam się podoba pomysł z prezentowaniem poszczególnych kroków robienia makijażu?


2 komentarze: