wtorek, 6 sierpnia 2013

BRZOSKWINIOWO-ZIELONY FRENCH

Witajcie! Dzisiaj już się czuję trochę lepiej, ale upały, które panują w Krakowie dają się we znaki. Cały czas u mnie w domu chodzi wiatraczek, a okna są szczelnie pozamykane. Otwieram je dopiero wieczorem, kiedy temperatury są już niższe. Dzisiaj mam dla Was french w kolorach brzoskwini i zieleni. Wykonałam go lakierami Inglot 704 i Essence 79. Przez te upały lakiery schły błyskawicznie- czasem nie zdażyłam ich dobrze rozprowadzić na paznokciu. To trudne warunki do tego, żeby wykonać profesjonalnie manikiur. Jakoś się jednak udało, więc zostawiam Was z fotkami.
Podoba Wam się to zestawienie kolorów?



1 komentarz:

  1. Cieszę się, że już się lepiej czujesz, ja kocham jak jest takie lato :)), ale fakt momentami nie można wytrzymać :/.
    Śliczne kolorki użyłaś :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń