poniedziałek, 26 sierpnia 2013

GOLDEN ROSE JOLLY LEWELS

Witajcie moje drogie!
Dzisiaj manikiur, który zrobiłam na sobotnie wesele mojej koleżanki. Do jego wykonania użyłam lakieru Golden Rose Jolly Lewels nr 123. Od dawna widziałam na internecie zdjęcia paznokci pomalowanych tym produktem, ale nie mogłam wypatrzeć go w sklepie. Jakież było moje zdziwienie, gdy parę dni temu zobaczyłam go w osiedlowej drogerii w koszyku wśród zwykłych lakierów po 3zł;p Oczywiście ten był droższy (11zł), ale uważam, że jest wart swojej ceny i na pewno zobaczycie jeszcze niejeden manikiur nim wykonany. Jako podkładu użyłam lakieru Inglot matt nr 711. Zostawiam Was ze zdjęciami:) 

PS: Dziewczyny apel do Was: wiem, że zaglądacie na bloga, bo jest wiele wejść, ale bardzo bym chciała, żebyście były aktywne, komentowały, wypowiadały się, dawały mi ewentualne uwagi. Byłoby mi wtedy łatwiej, gdybym wiedziała, co myślicie o moich postach. Pozdrowionka!






6 komentarzy:

  1. Cudnie wyszły te pazurki :)). Zazdroszczę Ci tej długości ;).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku!takie piękne! kiedy ja się doczekam takich długich, pięknych, zdrowych paznokci... pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz się szybko, jeśli przetestujesz odżywkę Eveline, o której pisałam w pierwszym poście:)

      Usuń
  3. Oj Paulinko, czemu od razu sądzisz, że wchodzą tu tylko kobiety? Dzięki Twoim oszałamiającym projektom w końcu moje paznokcie u rąk (jak i u stóp)wyglądają tak jak powinny. Często jednak mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach mężczyzna nie może dbać o Siebie tak jak kobieta. Czemu? Gdy dowiedziałem się o obniżkach cen w Rossmanie od razu pobiegłem kupić zalotkę którą poleciłaś i osobiście polecam też bronzer firmy Astor, ale dla blondynek (002 bodajże). Tak czy owak, dziękuję za Twoje rady i poświęcenie, odżywka na paznokcie super się sprawdza, każdy pokazany przez Ciebie makijaż z jego wykonaniem wychodzi perfekt, zaglądnę tu jeszcze nieraz ! Pzdr Mariusz P.
    P.S. Dzięki Tobie przekonałem się do robienia makijazy na mokro, dzieki :)))) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wśród czytelników bloga są też panowie:)

      Usuń
  4. Świetnie wygląda na tak jasnym bazowym lakierze !! :)

    OdpowiedzUsuń