piątek, 23 sierpnia 2013

OPAL TOP COAT AVON

Witajcie! Dziś mam dla Was manikiur z wykorzystaniem mojego nowego nabytku- OPAL TOP COAT firmy AVON. Skuszona zdjęciami pięknych paznokci pomalowanych tym specyfikiem, czym prędzej zamówiłam produkt i od razu, jak przyszedł przystąpiłam do malowania. Pod spód położyłam zwykły lakier COLOR COSMETIC 34 i zabrałam się za nakładanie coat'u. I tu czar troszkę prysł- miałam nadzieję, że drobinek, które zostaną na paznokciu po pierwszym przejechaniu pędzla będzie więcej:( Postanowiłam nie poddawać się i nałożyć drugą warstwę. Tym samym uzyskałam efekt, który widzicie poniżej. Trochę jestem rozczarowana produktem, bo zdjęcia, które krążą w sieci jak i te z katalogu odbiegają od tego, co mam na paznokciach. Zastanawiam się, ile warstw zatem trzeba nałożyć, żeby wyczarować te cuda?
Zostawiam Was ze zdjęciami!
Czy któraś z Was używała już tego produktu?
Co sądzicie o tym manikiurze? Może jest okej, a ja wymyślam? ;p







2 komentarze:

  1. niestety do lakierów firmy AVON zniechęciłam się już dawno :( a myślałaś może, żeby poczekać aż wyschną i nałożyć drugą warstwę? powinno być ich więcej? wiem, że nakładałaś dwie warstwy, ale obawiam się, że na wilgotne paznokcie mogło to nie przynieść efektu. Mimo to, bardzo podoba mi się Twoje dzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugą warstwę nakładałam po prawie całkowitym wyschnięciu pierwszej. Jeśli chodzi o lakiery Avon to też mam ich kilka i podobnie jak Ty nie należą do moich ulubionych:/

      Usuń