sobota, 10 sierpnia 2013

ZYGZAKI

Witajcie moje drogie! Wiem, że ostatnio przez moją chorobę trochę zaniedbałam bloga i Was, ale już czuję się dobrze i obiecuję poprawę. Dziś mam dla Was manikiur, który nazwałam ZYGZAKI;p Wykonałam go moimi ulubionymi, na dzień dzisiejszy, lakierami Inglot matt o numerach 704 i 711. Aby zygzaki posiadały proste linie, użyłam taśmy klejącej. Wykroiłam z niej ząbki i przykleiłam na pomalowany jaśniejszym z lakierów paznokieć. Następnie nałożyłam czerwony kolor i po kilku sekundach delikatnie odkleiłam taśmę. Należy pamiętać, że zabiegi z taśmą możemy wykonać dopiero po całkowitym wyschnięciu jasnej warstwy. Nie chcemy bowiem, żeby jasny kolor odbił się nam, gdy będziemy zrywać taśmę;p Ja zawsze czekam około 30 minut zanim przystąpię do przyklejania ząbków. 
Że lakiery Inglot matt są moimi ulubionymi, nie ulega wątpliwości- stworzyłam już przy ich użyciu kilka wersji manikiurów. W ramach przypomnienia możecie same zobaczyć posty: CZERWIEŃ I PASYCZERWONY FRENCH Z SERDUSZKIEMLAKIER CZERWONY MATT. Pod lakiery użyłam mojej ukochanej odżywki Eveline (o której pisałam TUTAJ ). 
Co sądzicie o tym manikiurze?





1 komentarz: